021-88279983     info@formfazaco.com    

1
مجموعه: کانکس

در شبکه موبایل اولین بخشی که مستقیما با گوشی موبایل در ارتباط است به لفظ عوام آنتن موبایل و به تعبیر تخصصی BTS که مخفف Base Tranceiver Station است، می باشد و در حقیقت BTS همان فرستنده و گیرنده های کوچکی هستند که در نقاط مختلف شهر نصب می شوند و به کمک انها مشترکین آنتن دهی می شوند.

6

باز و بسته کردن یا مونتاژ و دمونتاژ خانه های پیش ساخته پانلی یکی دیگر از محصولات این گروه و بعنوان خدمات پس از فروش معرفی میگردد . از ویژگیهای متمایز و مطرح محصولات پیش ساخته همواره امکان جابجایی و تغییر به دفعات در خانه های پیش ساخته به مکانهای مختلف می باشد. 

1

ساختمانهای پیش ساخته اضافه اشکوب یا اضافه بنا که بر روی بام اجرا میشود نمونه شناخته شده ای از واحد های پیش ساخته سبک بوده که میتوان به راحتی بر روی بنا موجود احداث نمود.

1

ساختمان پیش ساخته دو طبقه پیچ و مهره ای با قابلیت باز و بسته کردن - حمل قطعات - نصب مجدد - جابجایی به دفعات . کلیه قطعات این نوع ساختمانها بر اساس پلان مشخص و تعیین شده در چند قطعه آماده و بصورت دو طبقه اجرا میگردد .

1

سرویسهای بهداشتی عمومی پیش ساخته عمدتا در فضاهای عمومی مانند پارکها و اماکن عمومی و جاده ها و مسیرها مورد نیاز بوده و به همین دلیل مناسبترین روش جهت انتقالها و جابجایی ها بهتر است از بجای شیوه های سنتی از سیستمهای پیش ساخته که هر از چند گاهی امکان جابجایی و انتقال به مکانهایی دیگر را دارد ، استفاده کرد. 

1

خانه های پیش ساخته پانلی با اتصالات پیچ و مهره ای و نصب روی بام در کاربریهای مختلف : مسکونی - نمازخانه - سلف سرویس - واحد سرایداری - دفتر کار - انباری و بایگانی و غیره مورد استفاده قرار میگیرد.

2

خانه های پیش ساخته پانلی پیچ و مهره ای جهت کاربریهای مختلف و با ابعاد و اندازه های متفاوت طراحی گردیده است .  این محصول قابلیت اجرا در هر ابعاد و اندازه ای را داشته و به فراخور موقعیتها و بر اساس هر نیاز و امکاناتی قابلیت اجرا را دارد.

1

خانه های پیش ساخته پانلی مدولار متناسب با مدول های یک متری در فضا های مختلف و بر اساس استاندارد های تعریف شده مراجع معماری در کاربری های مختلف طراحی و اجرا میگردد.

1

طراحی – ساخت و نصب خانه های پیش ساخته با سازه های سبک فلزی ( Light Weighat Steel Frame ) از نوع ورقهای گالوانیزه نورد سرد ( Cold Forming )

1

نیاز روز افزون کشور به سطح زیربنای بیشتر و تسریع در رفع کمبود و تامین نیاز در این بخش ایجاب مینماید که از روشهای جدیدی در امر ساختمان سازی استفاده شود تا علاوه بر کاهش زمان ساخت ، با صرفه جویی در مصرف مصالح سنتی ، هزینه ساخت نیز با حفظ کیفیت مطلوب کاهش یابد.

1

خانه های پیش ساخته ویلایی با نمای فایبر سمنت برد سیمانی در طرحهای مختلف و با رنگ آمیزی های متنوع یکی از محصولات ممتاز این گروه میباشد.